Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

Selamat datang ke blog Lis's Cottage. Di sini Lis ada mempamerkan serba sedikit hasil tangan Lis seperti folkart, decoupage, basket liner, chocolate dll. Sambil kita mengeratkan tali silaturrahim antara kita sudi2lah jengok di blog Lis ini apa yg ada.

Untuk item2 yg Lis jual sila klik disebelah kanan ----->

Gambar2 akan diupdate dari masa ke semasa.

Penghantaran adalah menggunakan Pos Laju & Express.


Lis harap sudi2lah jadi teman Lis..


Terima Kasih.

My Lovely Friends..

Kontest Candid Camera

akak pn nk join samalah kontest nih.. akak pn banyak gambar2 candid dlm simpanan..
kontest nih dianjurkan oleh noie.. tarikh tutup 25hb Oktober, 2010.. sumer org bole join..
klu uolls nk join klik sini..

noie

so mari kita lihat apa yg ada??.... zassssshhhhhhhh....

\/\/\/\/\/
\/\/\/\/
\/ \/\/
\/\/
\/

kuang..kuang.. kuang..

nih si ihsan anak akak..gambar ni di ambil akak sndiri tahun lepas..
oleh krn si ihsan ni terlalu letih bermain seharian dgn akaknya.. hmm dah lena terkapag.. sampai tak sempat2 nk carik bantal.. sempat gak akak bercandid camera.. hehe..

akak pun nak taglah kekawan 2 orang nih..

jun
ayu

Ingat tarikh tutup 25hb Oktober, 2010..

Jom join Kontest Candid Camera..

2 comments:

  1. kekeke takutnyer kalau dia terjatuh... lena betul dia tido.. mimpi ape le tu.. :) tq sebab joint kontest noie k

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen anda.Komen anda amat dihargai.
Terima kasih.