Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

Selamat datang ke blog Lis's Cottage. Di sini Lis ada mempamerkan serba sedikit hasil tangan Lis seperti folkart, decoupage, basket liner, chocolate dll. Sambil kita mengeratkan tali silaturrahim antara kita sudi2lah jengok di blog Lis ini apa yg ada.

Untuk item2 yg Lis jual sila klik disebelah kanan ----->

Gambar2 akan diupdate dari masa ke semasa.

Penghantaran adalah menggunakan Pos Laju & Express.


Lis harap sudi2lah jadi teman Lis..


Terima Kasih.

My Lovely Friends..

Lamaran dr orang Singapore..

Metal tray & cookie jar akak telah dilamar oleh org Singapore..
Tengoklah meja akak yg tunggang langgang mcm tongkang pecah.. tengah nak siapkan 12 biji cookie jar utk 2 set tray & cookier jar..

Hmm semua ni kena hantar esok atau lusa..


Meja akak yg penuh sesak dgn cookie jar..

Sesiapa nak lamar masih ada kekosongan.. sms 017 4699018 atau tinggalkan jer msg tu di shoutbox..

2 comments:

  1. salam lis,
    wah..ada mini bengkel kat rmh.kakyon pun berangan nak ada juga.senang nak menjahit ke.. apa ke..

    ReplyDelete
  2. hmm k.yong..kecik je.. mini bengkel lis tu..

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen anda.Komen anda amat dihargai.
Terima kasih.