Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

Selamat datang ke blog Lis's Cottage. Di sini Lis ada mempamerkan serba sedikit hasil tangan Lis seperti folkart, decoupage, basket liner, chocolate dll. Sambil kita mengeratkan tali silaturrahim antara kita sudi2lah jengok di blog Lis ini apa yg ada.

Untuk item2 yg Lis jual sila klik disebelah kanan ----->

Gambar2 akan diupdate dari masa ke semasa.

Penghantaran adalah menggunakan Pos Laju & Express.


Lis harap sudi2lah jadi teman Lis..


Terima Kasih.







My Lovely Friends..

HAPPY MOTHER'S DAY

alt





Ibu... Ibu... Engkaulah..Ratu hatiku...

Dikesempatan ini aku ucapkan Selamat Hari Ibu buat semua teman-teman yang bergelar ibu dan bakal menjadi ibu dan tidak lupa juga buat ibuku.. yg tersayang yang telah banyak berkorban dari sejak mula aku di dalam kandungan sehingga aku dilahirkan.Kemudian aku dibesarkan dgn penuh kasih sayang tanpa jemu.Ibu.. pengorbananmu takkan aku lupakan dan takkan aku persiakan. Walaupun aku sudah berumah tangga, namun sehingga sekarang kau masih mengambil berat tentang aku dan anak2 ku.

Jasamu tetap ku kenang..sehingga akhir hayatku.


Ibuku

Ibu
Setiap deras degupan jantungku
Engkau mampu merasanya
Ketika aku:
Sedih
Gembira
Gelisah
Naluri ibumu
Bagaikan sebati dalam diriku

Ketika aku sedih
Kaulah ubat kepada duka laraku
Menceriakan dan menghakis
Perasaan yang melunturkan
Semangatku

Ketika aku gembira
Engkau juga turut berkongsi
Kegembiraan yang menyinari saat
Aku hidup di muka bumi ini
Sebagai manusia

Pabila gelisah menyelubungi jiwaku
Engkau masih bersamaku
Menolong menyelesaikan
Masalah yang tak sudah-sudah mengusutkan
Perjalanan hidupku

Ibu
Selagi hayat dikandung badan
Aku akan sentiasa mendampingimu
Membelai dan menjagamu hingga ke hari tua

Ibu
Aku tahu kasih sayang yang kucurahkan kepadamu
Tak setanding kasih sayang ibu kepada anaknya
Namun, terimalah keikhklasanku
Untuk menyayangi
Insan yang mulia ini

Wahai Ibuku..

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.Komen anda amat dihargai.
Terima kasih.