Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

Selamat datang ke blog Lis's Cottage. Di sini Lis ada mempamerkan serba sedikit hasil tangan Lis seperti folkart, decoupage, basket liner, chocolate dll. Sambil kita mengeratkan tali silaturrahim antara kita sudi2lah jengok di blog Lis ini apa yg ada.

Untuk item2 yg Lis jual sila klik disebelah kanan ----->

Gambar2 akan diupdate dari masa ke semasa.

Penghantaran adalah menggunakan Pos Laju & Express.


Lis harap sudi2lah jadi teman Lis..


Terima Kasih.

My Lovely Friends..

Berkelah ke Tupah

Hari Sabtu ritu anak-anak merungut bosan duk rumah.Nak mandi sungai.

Panas-panas macam ni syok jugak mandi sungai ye... Akak pun bawa anak-anak pegi mandi kat Sungai Tupah. Bolehla tahan airnya. Ingatkan air dalam. Rupa-rupanya alahai... ceteknya air.

Tapi takpalah dah musim kemarau nak buat camna.Janji anak2 have fun. Bila dia orang boleh berendam, punyala seronok.


Satu-satunya hero akak.Bukan main seronok mandi sungai sampai taknak balik.

Anak dara akak ni.


Rhys Irfan anak sedara dari Singapore.

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda.Komen anda amat dihargai.
Terima kasih.